Hoppa till innehållet

Prova-på-dag

Vad kul att du är intresserad av Sjölins Södermalms prova-på-dag! Hos oss får du prova ett särskilt skapat case, träffa lärare och elever och testa hur det skulle vara att gå på vår skola.

Sjölins Södermalm har genomfört alla prova på dag tillfällen under våren 2024. Men vi kommer släppa nya tider i höst, håll utkik!

Tills dess får du gärna fylla i vårt öppet hus formulär där du får påminnelser inför öppet hus, prova på dagar och andra viktiga händelser inför ditt gymnasieval. Skrolla ner på sidan för att komma till formuläret.

Elever i ett klassrum

Anmäl ditt intresse!

Du vet väl om att du även kan besöka oss på öppet hus? Under ett öppet hus får du möjlighet att träffa lärare och elever, se våra fina lokaler och lära dig mer om casemetodiken.

Adress

Sandbacksgatan 10